Sista pappadagen

Idag var Tobias sista dag av dom tio som han får av försäkringskassan. Usch va fort det har gått! När jag tänker på dessa dagar så har de helt klart varit de bästa tio dagarna i mitt liv. Tänk om livet kunde vara såhär jämt! Tänk om man kunde få vara tillsammans med den nya lilla familjen varje dag. Från morgon till kväll. Tur att det snart är jul och lite julledigt :) 

Idag har Milian varit hos sin farmor och hälsat på - jättemysigt! Vi käkade lunch och fikade litegrann. Farbror Freddan och Hanna fick också träffa Milian :) Sen kom även faster Hanna förbi med kusin Kevin en stund :) Så himla värdefull tid eftersom vi inte träffas så ofta. Jag hoppas att vi ska kunna ta oss dit lite oftare i framtiden. 

Milian och farmor Eva :)

Tobias åkte iväg på match vid 16-tiden och då passade jag och Milian på att åka till Björklinge. Vi blev kvar där hela kvällen och är inte hemma förrän nu :) En riktig mysdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback