Nybäddat :)

Nu har jag precis krupit ner i den underbara, nybäddade sängen. Bebis är jättevild i magen ikväll igen och det känns verkligen som att han/hon har missförstått vilken väg som är utgången ;) Jag kom nyss och tänka på mammas söta dagbarn som frågade mig hur min bebis skulle komma ut. Det är ju en riktigt bra fråga som jag själv också undrar?!?! Men går det för andra så går det väl för mig också. Lite mer nervös blir jag faktiskt för varje dag som går.  För nu är det nära.

Undra om denna flaska kommer räcka? Känns som att om bristningarna någon gång tänker anfalla mig så är det nu när jag har gått över tiden :/ Jag fortsätter smörja med förhoppning om att det hjälper!

Björnis värmer upp babyskyddet :) 

Godnatt :)
Postat av: Agnes

åh vad spännande! kikar in här flera gånger om dan för att se om det händer nåt :) oroa dig inte över bristningar, min mamma gick över 16 dagar med min lillebror och fick inte en enda bristning! det kommer du säkert inte heller få! kram

2013-11-08 @ 07:21:38
Postat av: Hanna

Hoppas den pluppar ut idag, på min födelsedag. :D

2013-11-08 @ 07:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback