Milian 1 vecka idag

För exakt en vecka sedan var jag inne i förlossningsrummet och födde barn! Sjukt! Dom första två dagarna efter förlossningen var tuffa för kroppen men nu börjar det kännas riktigt bra :) Börjar redan bli sugen på att komma igång med träningen. Men tydligen får man inte "hårdträna" på 6-8 veckor efter förlossningen. Det kommer bli många och långa promenader den närmaste tiden. Men troligtvis tar det inte så lång tid innan jag börjar träna lite lättare. Om jag lyckas ta mig tid till det ;)

Milian är jättesnäll och jätteduktig. Han äter duktigt, sover mest hela dagarna och inatt skrek han faktiskt inte en enda gång. Så inatt har även jag sovit flera timmar :) Just nu är vi hos mormor och morfar i Björklinge medans pappa är borta på match. Ikväll ska vi gå på hockey och heja på tjejerna! Puss & kram

Våran lilla prins är 1 hel vecka gammal idag :) Han blir bara vackrare och vackrare för varje gång jag ser honom, älskade son <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback