Magen vecka 40

Dom här bilderna är tagna nu ikväll - alltså vecka 39+3. Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att jag skulle gå såhär länge, jag trodde att jag skulle vara som mamma och föda 1-2 veckor för tidigt. Men det var ju fel! Det skulle verkligen inte förvåna mig om jag går över 2 veckor istället!


Idag har jag och Sara ätit lunch hos Fanny och sen var vi över till Ebba en stund innan Tobias hämtade mig efter jobbet. Vi åkte en sväng till chilli för att kolla eventuell leveranstid på soffan men det skulle tyvärr ta 8-10 veckor så vi får se hur vi gör då :(

Igår föddes den fjärde bebisen i mammagruppen så nu är det jag och tre till kvar :) Jag ska försöka sova nu men jag känner att det kommer bli svårt. Får hoppas att det blir några timmars sömn inatt iaf. Godnatt!

Postat av: Madde

Hej! Jag tänkte bara höra om du använder dig av någon speciell app för dina veckobilder. Jag vill också kunna skriva in veckan på mina bilder!

Lycka till med förlossningen, snart är det dags! 😊

Svar: Hej :) Ja, den appen jag använde senast heter instacollage och där kan man skriva på bilderna! Den är jättebra! Tack :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 19:37:37
URL: http://livebyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback