Lördagen

Det blev en ganska lång lördag för dom nyblivna föräldrarna. Jag gick upp vid 9 imorse och började pyssla med tvätt, disk och allmänt plock. Mina pojkar låg kvar i sängen, så underbart! Jag duschade och gjorde iordning mig själv innan jag väckte Milian. Klockan 12 kom Sofia och Tony hit och dom hade med sig massa gott!! Sofia hade bakat cupcakes, dumlekakor och fruktbröd :) mums! Vi fick även ett jättefint kort med en jättefin text på :) Sofia är en underbar människa som helt klart känner mig utan och innan och vet precis vad jag vill! Min bästis <3 

Vid halv 3 tiden kom Tomas, Ronja, Emil, Annika, Tommy, Marie och Mikaela hit. Vi fick massa fina saker. Fikabröd, smörgåsar, kläder till Milian, blommor mm. Det var väldigt mysigt att dom var här! Milian var jättesnäll hela dagen så vi har nog en rolig natt framför oss ;) Nu på kvällen har vi varit i gamlis på middag. Vi fick riktigt god mat - som vanligt! Nu ligger vi här i sängen alla tre. Milian sover och jag och Tobias ska passa på att försöka sova nu innan han vaknar. Godnatt gott folk!


Förrätten!

Varmrätten!

Efterrätten! Pia fick för sig att han skulle heta Miliam så hon hade skrivit fel på tårtan, men det syns inte ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback