Kvällen

Jag tog en promenad till gamlis på eftermiddagen och blev kvar där till 22. Pia bjöd på god mat och farmor kom förbi en stund också :) Under promenaden dit hade jag rejäla sammandragningar men inget mera. Har har i stort sett inte känt nånting alls under kvällen. Det ömmar i ljumskarna men ingenting jag lider av. Jag mår bra helt enkelt :) Jag hoppas att jag vaknar upp i en blöt säng om några timmar! Håll tummarna för att jag/vi slipper vänta länge till..

Tobias tror att jag är den enda gravida kvinnan som hetsar och försöker med allt för att förlossningen ska sätta igång. Han tror även att jag är den enda gravida kvinnan som googlar på alla symtom och allting runtomkring graviditeten. Jag kikade in på blondinbellas blogg idag och hörde henne tipsa om att man inte ska lyssna så mycket på andra. Men hur lätt är det då? Jag är ju såååå nyfiken! Lättare sagt än gjort när man har noll erfarenhet av det som väntar. Nu ska jag mysa med min underbara pojkvän innan vi somnar/jag försöker somna <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback