Imorgon?!?!?!

5% av alla bebisar föds på BF. Alltså är det inte helt omöjligt att han/hon kommer imorgon :D Om inte så tycker jag att söndag skulle vara en fin dag för Tobias att bli pappa eftersom det är fars dag. Mysigt :) Inatt har jag sovit väldigt bra, vaknade nyss! Har endast haft ont i ljumskarna och när jag ställde mig upp nu så gjorde det pissont. Men jag tror ändå inte att bebis är påväg så det blir nog match för Tobias ikväll iaf?! Imorse fick jag däremot sms av Sofia där det stod: "Jag tror bebis kommer idag". Så jag försöker hålla tålamodet uppe och fortsätter hoppas! 

Annars vill jag passa på att tala om hur glad jag är för att jag har så många fina vänner som bryr sig och skickar lyckönskningar! Jag har fått så många nu att jag inte kan lägga ut dom här som jag gjorde med dom första. Tack snälla rara ni <3
Postat av: Eeva

Hej Emelie , nu är det nära för Er. Jag har Er i mina tankar och ser med spänning fram mot tillökningen i familjen. Kram Kram till Dig o tobias

Svar: Åh tack söta Eeva :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-06 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback