Idag

Idag hade jag och Sofia bestämt att vi skulle äta brunch på stan men eftersom att jag sov så dåligt inatt så kom Sofia hit istället :D Vi köpte varsin sallad på kvarnen och sen satt vi bara i soffan hela förmiddagen tills Tony kom och hämtade henne. Mys! Sen kom Tobias hem tidigt så jag hann umgås med honom innan han skulle iväg på träning. Sen har jag bara legat på soffan och varit trött. Snart kommer Tobias hem igen och då ska vi äta middag :) 

Imorgon har Tobias bortamatch mot Surahammar. Det ligger bortom Västerås, alltså ca 1,5-2 timmar. Han funderar på att vara hemma för vi har ju verkligen ingen aning om när det startar och isf hur mycket tid som finns innan vi måste vara på förlossningen. Vi får hoppas att det drar igång tidigare så att han inte kan välja ;) 
Postat av: agnes

åh vad spännande! hoppas den kommer imorgon då! :)

2013-11-05 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback