Hockeyfredag

Igår kom Tobias hem tidigt från jobbet igen så vi hann mysa ner oss i soffan innan matchen. När Tobias åkte på samling passade jag på att hälsa på Annika och Emil :) Dom var jättemysiga och bjöd på fika innan matchen. Det blev givetvis enbart prat om bebismagarna och dess innehåll. Uppe på matchen sen fick jag äntligen träffa lilla Vide :D Åh, herregud va jag blev avis. Jag kan verkligen tänka mig hur svårt det kommer att vara att släppa blicken från den lilla när jag hade svårt att släppa blicken från honom som inte ens är min! Tierp vann med 7-2 igår, riktigt roligt var det :) Efter matchen bjöd Annika och Emil på tacos - gullefjun! Sen blev vi kvar där och fikade och hade det mysigt till ca 01. 

Idag har jag gått över 2 dagar och varje dag känns (precis som alla andra har sagt) verkligen som ett år. Och varje rörelse/känsla i magen analyseras. Kan det vara pågång nu? Eller nu? Det är jobbigare än vad jag trodde. Men endast psykiskt än sålänge. Nu har även ALLA i gruppen fått sina barn så nu känns det verkligen som att det måste vara dags snart. Imorgon hoppas jag iallafall att vi får fira våran första fars dag :) 

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback