Gårdagen

Igår var en riktigt bra fredag. Dagen började med att Milians mamma vaknade och kände sig utvilad :) Milian var snäll hela morgonen så jag fick äta frukost och fixa och dona. Vid 12-tiden traskade vi ut i det fina vädret och Milian sov så gott i vagnen. Kl 13 träffade vi upp alla fina mammor och bebisar från mvc. Carolina bjöd på en jättegod paj hemma hos henne :) Alla bebisarna var snälla nästan hela tiden så det var jättemysigt verkligen. Milian sov tom över hela lunchen så mamma fick äta :) 

Alla bebisarna uppradade! Milian hade kissat ner sina byxor och jag ville inte väcka honom för att ta på nya så därför var han den enda bebisen utan byxor ;)

Senare på eftermiddagen kom pappa/morfar förbi och hämtade upp oss påvägen till Björklinge. Vi var nämligen bjudna på julmys hos självaste tomtemor - Mathilda Romin! Jag var orolig för att Milian skulle bli gnällig så vi skulle behöva gå hem men han sov de första två timmarna :) Mathilda hade gjort jättemysigt med massa julpynt, julgodis och julstämning överhuvudtaget. Alla hade med sig någonting att äta - ett riktigt knytkalas - och Gud så smarrigt det var! Milian vaknade mitt i maten så jag hann inte äta så mycket men jag hann äta det godaste iaf :D När Milian hade ätit blev han ledsen och var ledsen ett bra tag så jag missade fikat helt :( Jenny Jonsson fyllde år igår så hon fick en jättefin tårta av mathilda, jenny, Daniel och Filip - den missade jag också :( Men det var värt det för Milian blev nöjd efter en stund och somnade på min axel och har sovit duktigt hela natten :)


Det var kul att så många kunde komma när Mathilda hade fixat så bra - vi var nog 17-18 stycken :)


Milian har tagit lördagssovmorgon på mamma tutte - så mysigt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback