Frustration

Eftersom att det är läskigt nära till den 7:e nu så är min frustration enorm! Jag vill ju så gärna att du ska komma ut till oss innan den 7:e! Imorse fick jag sms från Jenny där det stod: "Jag känner på mig att bebisen kommer imorgonkväll..." Jag har väntat på ett sånt sms så nu tror jag helt klart att han/hon kommer imorgon :) Men helst vill jag ikväll när Tobias är träningsledig. Men lillprutt verkar inte vilja som jag. Jag har fått några fina lyckönskningar de senaste 
dagarna, bland annat från Helena, Sofia och Carin :) Jag tror att det behövs. Det är så spännande att inte alls veta vad som väntar. Nu ska jag ta mig en dusch innan jag ska iväg till Fanny på lite lunch :)









Postat av: Anonym

Imorgon kl 20.08 da Emelie ;) hihi. Inte långt kvar, håll ut!!! Massa kärlek o kramar snutt <3

2013-11-04 @ 11:04:44
Postat av: Mathilda B

Oj... De översta va från mig ;)

2013-11-04 @ 13:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback