Fredagsmys

Ikväll har vi haft en riktig mysfredag. För en gångs skull var Tobias träningsledig och vi kunde unna oss ett restaurangbesök. Det blev min absoluta favorit - kött, kök och bar! Dom har aldrig svikit och gjorde det inte ikväll heller. Helt fantastiskt. Sen har vi bara legat och slappat oss framför tv:n till idol. Jag vill inte vara negativ men jag tycker att programmet börjar likna ett skämt. Hur kan Kevin Walker få vara med i idol om han ens inte kan vara med när "det gäller". Det är ju orättvist. Känns lite som att han är en stjärna som kan göra lite som han vill. Han är ju (enligt min åsikt) helt klart sämst av alla som är kvar. Och ändå fick han mest röster! Varför då? Aja. Onödigt att ens ödsla tid på att bry sig haha. Heja Sundsvall!

Min fina underbara <3

Våran bebis verkar inte vilja titta ut idag heller så min gissning har därmed runnit ut i sanden. Tobias har gissat imorgon :) Den tredje bebisen i gruppen tittade ut igår så nu är vi bara fem kvar och fortfarande två som har gått över tiden. Imorgon ska vi göra en gipsavgjutning av magen. Jag vill egentligen vänta längre men det känns lite läskigt. Jag skulle vilja göra det dagen innan men då måste jag ju veta när dagen innan är! Någon som kan svara på det? :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback