Dålig natt

Inatt har jag inte sovit många minuter. Jag hade jättesvårt att slappna av och kände mig orolig. Sen fick jag något typ av migränanfall blandat med alla toalettbesök! Jag var nog uppe på toaletten 10 gånger. Bebisen var helvild men inga värkar!!!! Imorse vid 9 så hade jag fortfarande huvudvärk och jag vill verkligen inte ta alvedon förrän jag absolut måste. Just nu har jag jätteont i ländryggen men ingen annanstans. Hur ska det kännas? När vet jag att det är pågång? Jag känner mig uppgiven nu. Det kommer nog ingen bebis :(
Postat av: Ronja

Jag hade en kund igår som berättade att hon fick ont i ländryggen, barnmorskan bad henne komma in och kolla och då var hon öppen flera cm, så för henne började det så :) kanske är det någonting på gång! Lycka till nu, alla styrke kramar till er!!! Du kommer klara det där så bra! Tror fortfarande att lillen kikar ut på lördag! :) <3

Svar: Jasså :D Jaa, det brukar kunna kännas i ryggen men jag tycker att jag borde känna i magen också! Tack snälla Ronja <3 Jag lägger lördag på minnet!
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 18:47:26
Postat av: Gabriella Johnsson

Hej Emelie!
Jag förstår din frustration. Jag kände precis likadant innan vår tjej föddes. För min del började det med att vattnet gick tidigt på morgonen. När värkarna väl satte igång så kändes det till en början som en kraftigare mensvärk samtidigt som magen blev hård och spänd. Jag följer din blogg med spänning :-)
Massa kramar!!
//Gabriella

Svar: Hej! Kul att du följer mig :) Jasså, fick du vänta länge eller kom hon runt beräknat datum? Kram
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 19:44:16
Postat av: Gabriella

Jag fick vänta länge innan hon kom ut efter att vattnet gick. Vattnet gick på fredagen och hon kom ut på söndagen, två dagar innan BF. Men wow vilken grej det var alltså!! Jag längtar till jag får göra om det! Måste bara bli färdig ssk först ;)

Svar: Okej! Ja, jag kan verkligen tänkta mig hyr häftigt det är. Mel ändå inte riktigt. Det måste nog upplevas. Ja, har du hoppat på plugget igen?
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 19:54:11
Postat av: Gabriella

Ja, jag började igen förra hösten. Blir klar till sommaren :-) (förhoppningsvis)

Svar: Okej, kul! Du måste du gå med Emeline Gäreskog? :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-05 @ 19:59:31
Postat av: Gabriella

Japp, det gör jag :-)

2013-11-05 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback