Bakdag

Idag har mamma, pappa och Ida varit här och bakat. Mamma bakade lussebullar och saffransbullar med choklad och mandelmassa. Pappa bakade toscamuffins :) Allting blev jättejättegott!! Jag själv bidrog inte med så mycket till självaste baket. När Milian sov hos moster Ida passade jag på att duscha och fräscha till mig lite. Så himla skönt! Efter baket tog jag, Tobias och Milian en promenad till ishallen men det blev tyvärr dålig tajming. Milian var inte ett dugg nöjd även fast jag precis ammade innan vi gick. När vi kom fram till ishallen var det bara att amma honom igen och givetvis bajsade han då också. Mot mina förväntningar så fanns det inget skötbord i ishallen så vi var tvugna att gå hem - jättedåligt tycker jag! Så jag hann se cirka 5-6 minuter av matchen. Tjejerna vann med 9-1 iaf så det var ju grymt :D Nu är vi hemma och har myst ner oss i soffan till så mycket bättre. Vi ska precis äta världens godaste pasta som vi har hämtat hem från basilico. Smarr!

Lillskrutt sover på sin favoritplats - mammas tutte!

Milian och moster Ida :)

Mamma och pappa i köket :)

Lillpruttis provade Sannas present första gången imorse :)




Postat av: Sanna

Hihi åååhh va fin han är 😍😍

2013-12-01 @ 15:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback