Älskade barn

Herregud va kära vi är i våran son. Trodde aldrig att det skulle gå att känna sånna här starka känslor. Det är helt underbart! Och vilken pappa han har. Jag är så stolt över båda mina pojkar så ni kan inte ana. Livet är fantastiskt <3



Postat av: Helena

Åh Emelie. Jag dör söthetsdöden här borta i Trollis. Jag läääängtar så mycket efter er. Kompisar här nere i Trollhättan och mamma o pappa hälsar väldigt mycket grattis. Massa kärlek <3

Svar: Åh jaaaa. Vi längtar efter att du kommer hem och träffar oss. När kommer du?! Hälsa massa tack till dom <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-16 @ 00:18:09
Postat av: Helena

Jag kommer hem nästa gång vid jul. Den 19 för att vara exakt. Men den som väntar på något gott... :) <3

Svar: Åh va långt kvar :( men precis! Hur länge är du hemma då? <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-16 @ 09:10:05
Postat av: Helena

Jag veeeet :( Våra dumma lärare har lagt schema så vi börjar den 2 januari igen!!! Får se om jag kan hoppa över de första lektionerna och stanna några extra dagar.

2013-11-16 @ 12:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback