1 dag över

Solen skiner och det är fredag! Det kan inte bli bättre! Jag har ju föreställt mig att du ska komma till oss en sån här vacker dag så du kan väl komma idag och inte nästa gång solen skiner? Snälla <3
Postat av: Helena

Tänk vad snart det är innan du håller lillisen i din famn! :D <3

Svar: Jaa men det känns som en evighet! Tack för uppmuntran iaf :D <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-08 @ 09:45:13
Postat av: Mathilda b

Snart Snart e de dax <3 :) Har du blåst ballonger ??

Svar: Nej, det har jag inte provat!!! Ska det funka?! Visst gjorde din syster det? :D
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-08 @ 10:42:45
Postat av: Mathilda b

haha, Jaaaa!!! Fram me ballongerna stumpan :D <3

Svar: Gick vattnet för henne? :D <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-08 @ 10:56:28
Postat av: Mathilda b

Ja, några timmar efter :P Har du Tobias i närheten? ;) hihi

Svar: Haha nej, han är i Sthlm men jag har inga ballonger hemma så han får köpa det tills han kommer hem :D
Emelie Sofie Ericsson

2013-11-08 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback