Vecka 16

Igår var det valborgsmässoafton. Jag firade detta på jobbet genom att få reda på att alla sjuksköterskor ska få 1000 kr mer i lön fr.o.m. 1 juni. Detta var så mycket mer värt för mig än en dag på stan med fylla. Efter jobbet cyklade jag hem till kärleken som hade jobbat natt och sovit hela dagen. Sebastian och Jenny kom hit och fick veta den stora nyheten och sen tog vi bilen bort till Sara. Där möttes vi av två ganska så onyktra tjejer. Sara fick också veta nyheten och jag bara älskar hennes reaktion! Lovely! Sen blev det restaurangmys med bl.a. Sanna och hennes otroligt trevliga kille Jimmy. Sannas reaktion var inte dålig den heller, haha! Jag var hemma och låg i sängen halv 12 och upp igen imorse halv 6 för jobb. Tur att jag älskar mitt jobb!

Nu vet de allra flesta av nära och kära om graviditeten och det känns skönt. Dock är det ingen på jobbet som vet någonting än. Idag fick jag reda på att två av Kärlekens närmare vänner också ska ha barn, och en av dem bara 6 dagar innan mig!! Så himla roligt :D

Jag bjuder på en bild på min mage som den ser ut nu (Vecka 15+1)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback