Helg!

Igår var jag och kärleken i Björklinge med Jenny och Sebastian och grillade, mums vad det var gott! Sen kikade vi på hockeyn och åt chips och hade allmänt trevligt. Vi pratade lägenheter, jobb och givetvis bebisar :) Idag var kärleken ledig och tog med sig Sebastian ut till Länsö för att bygga altan. Själv fick jag stanna  hemma för att jobba kväll. Blev en sväng till gymmet imorse och nu sitter jag äntligen i bilen med pappa påväg ut till Länsö. Så skönt med helg! Är helt slut efter den här kvällen på jobbet. Jag mådde inte så bra, kände mig yr i huvudet till och från (troligtvis pga mitt låga blodtryck) och därför klantade jag till mig så all stress blev ännu stressigare.

Åh, jag har hittat en lägenhet som jag verkligen vill ha. Det är första lägenheten som jag verkligen känner att jag MÅSTE HA. Jättejobbig känsla. Jag har iaf mailat mäklaren om en extra visning innan den riktiga visningen för att se om det är värt att köpa den utan budgivning. Troligtvis får vi komma i början av nästa vecka och kika på den, läääängtar!

När jag var på gymmet idag så passade jag på att väga mig och jag hade faktiskt gått upp mer än vad jag trodde, 0,6 kg sedan den 6/5. Så nu har jag nästan gått upp 2 kg :)

Trevlig helg!
Postat av: sofia

gud vad kul med lägenhet :D
Och mys med grill!

Hoppas ni får lägenheten :) :) Håller tummarna

2013-05-13 @ 18:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback