Lyckorus!

Jag har haft världens bästa dag på jobbet idag, endast 5 patienter! Hur lugnt och skönt som helst (hoppas att det kan hållas sig lugnt över natten också). När jag kom hem från jobbet fick jag ett enormt glädjerus. Tankarna om framtiden bara flödade. Jag är så himla glad att jag började plugga tidigt och framförallt att det känns så himla bra att ha kommit igång ordentligt på jobbet. Det känns så skönt att sjuksköterskelönerna verkar förbättras och att vi redan 1 juni fr lönepåslag. Underbart! Jag tänkte också på mina underbara vänner och är så glad över att alla verkar vara så positiva och glada för min och Tobias skull :) Sen funderade jag på att det ska bli fruktansvärt roligt att köpa ett renoveringsobjekt och få inreda ett litet barnrum. Det är ju drömmen! Och det bästa i allt det här är att jag är förlovad och väntar barn med min drömprins. Jag måste vara världens lyckligaste kvinna :)

 

Jag kunde inte låta bli att ta en bild på magen ikväll. Fick för mig att den vuxit lite :)

 

Postat av: Helena

Åh, wow! Fina bebismagen <3

2013-05-04 @ 08:11:25
Postat av: Sofia

Jaaaa!!! Den har verkligen växt!!!!!!:-D

2013-05-05 @ 00:48:44
Postat av: Louise

Vad kul! Grattis till er graviditet :)

Svar: Tack så mycket Louise :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-05-05 @ 20:49:54
URL: http://Louisebj.blogg.se
Postat av: Madelaine

Åhhh, är så otroligt glad för din skull kusin :)) kan föreställa mig den underbara känslan.

2013-05-06 @ 10:25:53
URL: http://metrobloggen.se/madelaiine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback