Lilla magen

Tänk att det ligger en liten bebis inne i min lilla mage. Hade jag inte sett det på ultraljudet så hade jag fortfarande inte trott att det är sant. Jag känner att det rör sig inne i magen men det är svårt att avgöra om det är Lillprutten eller tarmarna. Till vänster, lite längre ner på magen har jag en punkt som ömmar till ibland. När mamma var gravid med Ida fick hon en öm punkt när Ida låg och sparkade på samma ställe hela tiden. Det kan ju vara samma sak för mig men jag tror att det är fogarna. Det gjorde nämligen ont precis på samma ställe när barnmorskan försökte vända bebisen när hon skulle mäta. Då sa hon att det var fogarna.

Nu ska vi sova. Godnatt!
Postat av: Sara Jo

Vad vackert!! Lilla bebben <3 redan älskad av oss alla!

2013-05-28 @ 07:50:33
Postat av: Sofia :)

Åh vilken fin kula :D vill bara krama den och smeka den :) <3 finaste bebisen kommer pluppa ut snart <3

2013-05-28 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback