Jobbhelg

Denna helg har bestått av 3 pass på jobbet, god mat, kärlek och en massa bebistankar! Kan inte sluta längta tills ultraljudet, vill att det ska vara imorgon. Det har varit en väldigt bra helg på jobbet iaf :) Igår fick jag för mig att jag  skulle kunna höra bebisen med stetoskop (hehe) men det gick nog inte. Jag var tvungen och googla på det och kunde då läsa att man faktiskt kunde höra barnets hjärtljud med stetoskop i vecka 25. Häftigt! Jag funderar på att köpa en angelsound för jag känner på mig att jag kommer vara en orolig blivande mamma. 
 
Igår var jag och kärleken på Koppar med mamma, systrarna, faster, kusin och hennes kompis. Jag åt en stor och jättegod älgfärsbiff med kantarellsås och potatismos. Fruktansvärt gott var det! Det blev en hel del diskussion om bebis och framförallt vad den ska heta. Vi har många bra förslag men vi har nog inte hittat dem där riktiga älsklingsnamnen än.
 
Imorgon är jag ledig och ska njuta av solen i Björklinge. När kärleken slutar jobbet ska vi iväg och titta på lägenheter. Vi har hittat en favorit men det blir nog lite för tidigt att köpa den eftersom att vi ska flytta i juli/augusti. Vi är mest ute efter att se vilken typ av lägenhet som går för vilket pris och vilka områden som är intressanta :)
 
Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback