Helg

Det här är min sista lediga helg av tre så den lär tas vara på och avnjutas. Igår var jag fruktansvärt trött och orkade egentligen inte göra nånting. Det slutade iaf med att Tobias släppte av mig hos Hanna efter att vi käkat en matbit på stan. Det var första gången jag var i Hannas lägenhet och den var riktigt mysig. Hos Hanna var även Sofia, Sanna, Sara, Jenny och Camilla. Vi åt ost och kex, pratade massor och tjejerna drack vin. Jag drack vatten. Det blev en tidigt kväll för mig, blev hämtad av Tobias vid 23-tiden. När jag kom hem somnade jag direkt. 
 
Idag var jag en sväng på stan med Malin och käkade lite lunch och bara mös innan hon skulle iväg till jobbet. Det är alltid lika efterlängtat att träffa henne eftersom det blir så sällan nu för tiden. Det var någon typ av karneval på stan så det var galet mycket folk och ett jäkla liv. Jätteroligt var det! Ett gäng som var med i karnevaltåget var ca 10 st personer med Downs syndrom som dansade och hoppade till bl.a. Robin Stjernbergs You. Det var helt fantastiskt att se, blev så himla glad! Sen cyklade jag hem och lämnade cykeln och hämtade Tobias så gick vi ner på stan igen. Vi gick runt och kikade lite, Tobias köpte ett par fina byxor. Sen köpte vi cupidosallad och satte oss vid ån i den underbara solen. Så jag åt i princip två luncher idag. Är så fruktansvärt hungrig hela tiden. Jag äter verkligen för 1,5! När vi kom hem från stan somnade vi på soffan i någon timme och sen spenderade vi resten av kvällen på Willys. Var nästan helt tomt i både kyl och frys men nu är det proppfullt. Det kan ju vara det bästa som finns!
 
Just nu sitter vi i soffan och har precis ätit en stor nachotallrik med muffins och godis till efterrätt. Jag är halvirriterad för min telefon har fuckat upp sig. Den kommer nog lägga av vilken sekund som helst. Går inte att göra nånting med den. Den står bara och blinkar.  Nu ska vi titta på en film innan vi somnar. Godnatt! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback