Graviditetsvarning i Cosmic

Någon mer än jag som råkat ut för att det dyker upp en ruta, vid inloggning i Cosmic, där det står "graviditetsvarning" uppe i vänstra hörnet? Innan jag visste att jag var gravid dök den upp nästa varje dag. Då tyckte jag att att det var roligt men nu när jag tänker tillbaka så är det ju faktiskt lite läskigt. Hur komer det sig att den rutan dyker upp? Hur kunde Cosmic veta att jag var gravid innan jag själv visste om det? Vid ett tillfälle dök det upp "amningsvarning" också. Jag tror att det är nån inställning inne i Cosmic som bara råkar dyka upp ibland, men ändå lite läskigt att det är just dom orden! Det var ett tag sedan det dök upp nu men idag var det där igen och då lyckades jag fånga det på bild :)
Postat av: Ida

Haha, skumt :O

2013-05-14 @ 23:14:38
Postat av: Anonym

Hej! jag började följa din instagram via Lovisa (som jag tror gick i din ssk-klass och jobbar på mitt jobb) såg att du bloggar och tänkte gå in för att läsa hur din graviditet är, jag är själv gravid i v 16 nu... det där med graviditetsvarning händer på min cosmic ibland också, hehe. Ibland amningsvarning med :) /Frida

Svar: Haha jasså!! Jag vet :D Båda två dök upp för mig innan jag visste att jag var gravid och sen några veckor till. Sen gick det ca 2 månader innan det dök upp igen! Konstigt ju :/ Grattis till din graviditet :D
Emelie Sofie Ericsson

2013-09-13 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback