Bikiniväder

Idag är min enda ledig dag denna vecka och vilket underbart väder jag fick! Det har varit en väldigt bra dag hittills. Träffade Malin på stan vid 12 tiden för en cupidosallad. Standard. Sen gick jag en sväng på stan när Malin cyklade till jobbet. Jag köpte en långklänning till sommarfesten med jobbet :) När jag kom hem rotade jag fram mina bikinisar ur en låda som har stått i Björklinge över vintern och satte mig i solen en stund. Tyvärr så verkar jag ha fått rubbningar i min melaninproduktion i samband med graviditeten för jag är jättekänslig för/mot solen. Jag hann iaf sitta ute i ca 30 min innan utslagen kom. När hjärtat kommer hem ska vi ut och promenera/jogga en sväng innan jag ska ner på stan och träffa mina fina tjejer. Mathilda har kommit hem efter flera månader i Asien! Ska bli roligt att höra om deras resa :)
 
 
Det här är första bikinibilden i år. Känns väldigt konstig att se sig själv i bikini med magen. Men jag älskar det!
 
Postat av: Sofia <3

JAG DÖÖÖÖR :D vad fint!

Svar: Tack <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-05-30 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback