Bilder från lägenheten

Längtar så mycket tills vi får flytta in i vår nya lägenhet och inreda den precis som vi vill!
 
 
 
Sovrummet. Jag har fortfarande inte sett lägenhet men jag tror inte att jag gillar tapeten. Får se. Garderoben skulle säljaren lämna kvar så den kommer vi nog måla om och ha den kvar. 
 
I det här hörnet ska vi bygga en halvvägg ungefär efter stolen och göra ordning ett liten bebisrum. Spjälsängen ska stå precis framför fönstret. Tror dock att vi måste bygga en egen eftersom det kan bli lite för smalt.
 
Vardagsrummet. Det älskar jag så där blir det nog inte så mycket ändring. Kanske byta golv i framtiden. Fondväggen bakom soffan är inte så fin. Jag vill ha en ljus fondvägg.
 
 
Hallen. Jag gillar inte golvet så det kommer bytas ganska så snart när vi flyttat in. Annars gillar jag hallen jättemycket.
 
Köket. Jag älskar köket men Tobias gillar inte köksluckorna. Så kanske att vi byter dom i framtiden. Mellan golvet och skåpen ska det iaf vara vitt ist för parkett.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback