Firat in mors och fars semester :)

Ikväll var vi ute och käkade med mor, far, storasyster och Sebastian. Det blev Villa Romana och jag måste ju tyvärr säga att det stället får fyra av tio. Helt okej mat, men väldigt lite (speciellt för gravida). Det var dålig service och otrevlig personal. När vi hade ätit klart gick vi till Båthuset där det var massa glada människor som njöt av sommaren. Därefter gick vi till skeppet. Det var första gången vi var på skeppet och trots att var skumt folk där så var det väldigt mysigt att sitta vid ån och njuta av sen sköna kvällen. Under tiden vi satt där var det en trubadur som spelade och det kan ha varit det sämsta mina öron har fått höra. En kass sångare som spelade urusla låtar. Summeringen av detta blir att det var en trivsam och njutbar kväll tillsammans med familjen <3 
 
Pappa hade med sig en väldig överraskning till oss ikväll. Och då menar jag verkligen överraskning. Han hade nämligen SHOPPAT jeans till bebisen på kaboo i Stockholm. Kors i taket! Och den största överraskningen av allt var att dom var fina också :D Pappa kan om han vill! Tack pappa :) 
 
Dom mörka var ganska små, 3-6 månader tror jag. Dom kommer bebisen nog växa i rätt fort men dom andra kanske blir lagom till våren för dom var lite större. Tror att dom var 6-9 månader. Det är alltid lika roligt att få presenter och nu när lillfisen rör på sig så mycket där inne känns det exta roligt att få presenter eftersom det börjar kännas på riktigt :D
 
Nu ska jag pussa godnatt på min älskling som verkar ha somnat :) 
 
Postat av: Joshua

Hej ! Jag råkade googla förbi din din blogg och såg att du var på Villa Romana. Är restaurang chef där och är mån om att gästerna lämnar vårt ställe nöjda och glada. Du får jättegärna ta kontakt med mig på restaurangens telnr 018-12 50 90. Detta också för att kunna förbättra oss. Mitt namn är Joshua. Känner du att du vill maila istället går det också bra på [email protected]

2013-07-01 @ 18:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback