Sofias kväll

Igår jobbade jag till strax efter 20 och sen skjutsade Tobias mig till Björklinge och ryggåsvägen. Sofia, Jenny, Camilla, Mathilda, Mathilda, Cecilia och Madelene var ju redan där och hade ätit trerätters middag. Jag hade tur att få smaka den underbara chokladtårtan som Sofia hade bakat! Alla som känner Sofia vet att hon är väldigt pysslig av sig och att hon alltid hittar på något spännande. Denna gång hade hon dukat upp jättefint och skrivit fina menyer med foton på var och en som var där. Dessutom hade hon klippt ihop MASSOR av bilder med alla våra fina minnen tillsammans. Det var väldigt uppskattat. Jag bara njöt av tanken på hur bra jag har haft det med vänner omkring mig jämt och ständigt. Och va roligt vi har haft! Men jag njuter ännu mer av tanken på att vi fortfarande håller ihop och att vi kommer att fortsatta med det. Underbart! Sofia är en väldigt unik människa och det går inte att ha en bättre bästis än henne <3
 
 
 
I helgen tycker jag att jag har känt fosterrörelserna tydligare och tydligare. Igår när jag hade handen på magen kunde jag till och med känna en liten puff. Det är svårt att känna när jag är aktiv och rör på mig men när jag sitter eller ligger stilla känner jag att det är någon form av aktivitet där inne. På onsdag ska vi på ultraljud igen för att se om Lillprutten har blivit större så vi kan få ett förlossningsdatum. Känns väldigt pirrig. Och imorgon ska jag få se lägenheten för första gången. Längtar! 
 
Sov gott! 
 
 
 
Postat av: Sofia

Jag älskar dig hjärtat <3 du är finast min bästis <3

Svar: <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-06-03 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback