Relationen

Efter jobbet idag var vi på den första gruppträffen på hjärtat som handlade om relationen, dvs kärleken mellan oss två som snart ska bli tre och allt var det innebär. Det var vi och fyra par till på plats och nästan gång skulle det tillkomma ytterligare några. Jag kände mig helt klart yngst, precis som förväntat. Det handlade mycket om parövningar i intervjuform och det mesta var givande. Nästa gruppträff är den 8 augusti och då är det förlossningen som står på agendan. Någon gång i samband med de sista gruppträffarna ska vi göra besök på förlossningen och det kommer nog vara en helt annan upplevelse i jämförelse med när jag var där som student. Nu är det ju på riktigt. Det är jag som ska föda barn. Om 5 månader. Det känns fortfarande ofattbart men herregud vad jag längtar efter den dagen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback