Nya gymmet

Igår var jag duktig nog att tvätta den stora tvätthögen som vi lyckats dra på oss, istället för att gå på aw. Tråkigt kanske men det behövdes. Mellan tvättarna hann jag iväg en sväng till gymmet, nya kraftkällan i boländerna som öppnade igår. Det var riktigt fint med bra maskiner och goda förutsättningar! Jag blev dock besviken på damernas omklädningsrum. Det fanns ingen våg, inga hårfönar och det var litet. Väldigt litet men väldigt fint ändå. Det var jobbigt att vara där första gången och gå runt och leta efter alla maskiner osv men jag hann träna lite iaf innan det var dags att åka hem till tvätten. Det är ett riktigt bra gym som kan rekommenderas (trots omklädningsrummet, hehe). Det var mitt tredje pass denna vecka och jag måste erkänna att varje träningspass känns jobbigare och jobbigare. Jag orkar mindre och mindre fast att jag håller igång minst 3 gånger i veckan nu. Jag vill träna mer men det känns att kroppen säger ifrån. Och då måste jag lyssna, även fast jag har svårt att motstå. 
 
Nu är det ÄNTLIGEN (har varit mycket på jobbet i veckan)  helg och i helgen ska jag inte göra mycket i onödan. Ikväll blir det middag på villa romana med familjen, förutom Ida som kommer hem imorgon. Imorgon ska vi eventuellt till Tobias mammas stuga och på kvällen ska vi till ryggåsvägen och grilla :) På söndag blir det nog Björklinge eftersom Ida har kommit hem och vi är nyfikna på vad hon har att berätta! Nu ska jag sova en stund innan hjärtat kommer hem. Trevlig helg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback