Midsommar närmar sig

Midsommar är min absoluta favorithögtid. Utan tvivel. Jag bara älskar att få åka ut till Länsö och fira midsommarafton och allting som hör midsommarafton till där ute. Men iår får jag inte fira midsommarafton. Det känns extra tråkig nu när allting börjar bli klart där ute med badtunna, bastu mm. Ingen människa i hela världen kan förstå hur stor min klump i magen är inför att jobba på midsommarafton. Men som tur var så är ju det bästa midsommarfirandet på midsommardagen. Enligt gamla traditioner. Jag har en känsla av att det kan bli oslagbart i år. Nästan alla "14 tjejer" med respektive kommer att infinna sig på Bror Hjorths väg. Vi blir nog drygt 20 personer. Kommer bli awesome :) Det är alltid lika roligt att träffas allihopa just den dagen! Så iår får jag vara glad över att jag är ledig på lördagen, hade kunnat vara värre! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback