Ledsen kväll

Ikväll brakade min telefon ihop ordentligt. Jag hade bara ett val och det var att återställa telefonen till fabriksinställningar utan att säkerhetskopiera innan. Så allting försvann ju såklart. Alla mina 1500 bilder, alla mina anteckningar, alla sms och alla appar. Som jag gråtit efter alla bilder ;( Men som jag skrev tidigare; Livet förändras. Tyvärr så var det tråkigt denna gång men i det det stora hela så är det här en bagatell. Just nu är jag ledsen iaf. Och det kan ju bero på att jag mår så pass bra och har så himla små problem annars? (Sådär, nu känns det lite bättre)
 
Kikade lite på blocket mitt upp i allt det här och hittade vagnen som jag vill ha faktiskt. Den kostar i butik 10500 och här kostade den 5500. Begagnad förstås. Jag skulle gärna köpa den men säljaren bor utanför Stockholm så vill vara säkert på att den är i fint skick när jag kommer dit isf. Svårt. 
 
Postat av: Camilla

Åk dit! Värt ett försök :)

Svar: Ja, jag tycker nog det!
Emelie Sofie Ericsson

2013-06-28 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback