Karisma

Jag jobbade min allra första natt häromdagen. Jag hade då turen att jag fick jobba med en erfaren och väldigt duktig undersköterska. Efter att nästan hela natten passerat sa hon till mig: "Du har sån karisma, det bara strålar om dig. Precis som om du vore gravid". Så tog hon mig på axeln och frågade: "Är du gravid"? Och gud va jag blev förvånad! Jag svarade förvånat: "Ja men herregud, skämtar du med mig"? Min första tanke var såklart att hon redan visste om det och sa så för att få fram det på ett bra sätt men enligt henne så hade hon inte hört att jag var gravid. Vi hann inte prata mer om det innan det ringde på en sal och sen var det dags för rapport. Men jag känner mig ändå ganska säker på att hon var ärlig. Nämnvärt tycker jag :)
 
 
Postat av: Lillsyrran

Läskig människa. Men coolt! :)

2013-06-13 @ 22:25:49
Postat av: Sofia

Häftigt :-) du har karisma <3

2013-06-14 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback