Huvudstaden

Jag och kärleken spenderade denna helg i den vackra huvudstaden. Igår la vi oss i djurgårdsparken och tog vara på solen samtidigt som vi kikade på alla barnvagnar som svepte förbi i parken. 90% var Bugaboo och Gud vad jag fastnat för dem nu! Vi fortsatte dagen med en liten shoppingrunda. Jag köpte en kjol, ett linne och en väska och Tobias köpte en tröja. Jag var ute efter en somrig långklänning till sommarfesten och/eller midsommardagen men hittade inte en närheten av någon som liknande den som finns i mina tankar. Så det får bli någon av mina tidigare midsommarklänningar eller min nya vita. Skulle även fungerar med den nya kjolen som jag köpte, får se. Senare åt vi en matbit på hotellet innan vi gick en sväng ner på Djurgården. Det var en väldigt trevlig dag :) 
 
På vägen hem idag stannade vi och kikade på barnvagnar och jag har ändrat min uppfattning när det gäller smidighet och design på vagnar. Jag älskar fortfarande Emmaljungas vita i läder men bredvid Bugaboos vagnar ser den så himla stor och klumpig ut. Det skiljer ändå ca 3-4 kg mellan dom två. Bugaboos är ju snäppet dyrare dock. Det kommer bli ett svårt val men just nu jag nog lite mer inne på bugaboo :)
 
Bugaboo
 
 
Fanny har även tipsat mig om Joolz (se nedan) som är lite liknande i designen. Den är också väldigt fin :)
 
Joolz
Postat av: Camilla

Bugaboo, som jag sagt hela tiden! :) Helt klart smidigast (skulle jag tro)

Svar: Ja precis! Vi får se vilken det blir :)
Emelie Sofie Ericsson

2013-06-10 @ 10:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback