Härliga söndag!

Igår var vi hos familjen Sofia/Jenny och grillade med Sofia, Jenny, Sebastian och Tony. Camilla kom också förbi en sväng :) Vi åt massa gott, spelade kubb och spelade med andra ord! Väldigt trevlig kväll! Idag har jag och Camilla varit på arlanda och hämtat Ida och farmor som varit i Seattle. Dom verkade ha haft det bra men var vädigt trötta, speciellt farmor. Vi lämnade av farmor och sen åkte vi hem och hämtade mamma och Tobias och åkte på loppisen i Ulva. Det var väldigt mycket folk där och mycket grejer överallt men vi hittade ingenting vi ville ha så vi fikade ist :) Jag gillar Ulva kvarn, jättemysigt där! Nu är vi kvar i Björklinge och ska snart äta lite mat. Jag och lillen börjar bli dödshungriga!

 

Det är ca 2,5 veckor kvar till semestern nu och jag längtar hur mycket som helst, speciellt när andra börjar gå på semester. Det är tur att veckorna går fort och att dagarna på jobbet bara springer förbi. Jag har dock en 6-dagarsvecka framför mig att se fram emot med jobb fredag, lördag och söndag. Men jag klagar inte. Snart ska jag vara ledig nästan 1 år :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback