De negativa med att vara gravid

Det finns två saker som är negativa med att vara gravid. Mitt allra största problem just nu är när jag blir kissnödig och inte har en toalett bredvid mig. För då är det bråttom! Då har jag cirka 30 sekunder på mig innan jag åtminstone måste sitta ner för att kunna hålla mig! Det känns som att min blåsa är stor som en pingisboll. Mitt andra problem är att jag inte får äta bland det godaste jag vet - mögelost! Det är mycket jobbigt måste jag säga. Visst är det synd om mig med mina stora problem? Nej, skämt å sido. Mina problem är väldigt små och jag är väldigt tacksam för att jag mår så bra som jag gör :)

Postat av: sofia

du är jätteduktig emelie! Är så glad för er skull <3

Svar: Men tack Sofia <3
Emelie Sofie Ericsson

2013-06-16 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback