Dagen idag

Imorse vaknade jag 07.37 av ett sms: "Kan du komma och jobba nu"? Det kunde jag ju gärna göra eftersom jag föredrar att jobba dag framför kväll. Jag pallrade mig till jobbet och precis när jag skulle cykla upptäckte jag att min nyckel till båda skåpen på jobbet var borta. Panik! Jag letade typ överallt men hittade inte nyckeln så jag cyklade iväg iaf. Som tur var hade jag glömt dom i låset på skåpet och dom hängde kvar! Tur för mig :) Jag var på jobbet 08.37 och cyklade hem vid 18-tiden. Det blev ett lite annorlunda pass men det gjorde mig absolut ingenting. Kändes dock lite drygt att börja laga mat ca 18.30 När maten blev klar ca 20 och jag sen såg att gymmet stängde 21 - jag som hade planerat att hinna till gymmet efter maten. Jag fick istället ta mig ut på en PW. Det negativa med detta är att jag inte kommer hinna till gymmet imorgon heller för då är det sommarfest med jobbet. Och på onsdag är det spinning med laget. 
 
Imorgon åker min lillasyster och min farmor till Seattle för att hälsa på min pappas barnflicka från när han var liten. Dom ska vara där i 10 dagar. Jag måste ju erkänna att jag också hade velat åka men det var inte möjligt denna gång. Det känns jätteroligt att farmor äntligen tar sig iväg och att hon valde att ta med sig Ida. Jag hade nog inte kunnat slappna av en enda sekund om farmor skulle åka själv. 
 
Bebisen är i full gång i stort sett hela tiden nu. Till och med Tobias har känt lillen en gång. Så himla roligt! Nu tar det nog inte lång tid innan vi kan känna riktiga sparkar :D
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback