Ännu en ledig dag

Imorse gick jag upp i tid för at hinna ner på stan innan jobbet. När jag var nere på stan ringde chefen och frågade om jag ville vara flexledig ikväll. Denna gång tackade jag ja. Imorgon ska jag jobba natt för första gången så jag tänkte att kan vara bra att vara ledig ikväll och vila lite extra inför imorgon. Innan jag cyklade hem köpte jag en klänning till imorgon. Just nu ligger jag i soffan och mår sådär halvbra. Känner mig yr och har huvudvärk. Tror det kan vara mitt låga blodtryck som spökar igen. Mitt blodtryck är i vanliga fall ganska lågt med nu när jag är gravid är det lägre än vanligt. Ska sova en stund nu innan hjärtat kommer hem och vi ska iväg och handla studentpresent till min kusin Caroline som tar studenten imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback