Almtuna dam

Gud va jag kommer sakna dom här tjejerna i höst/vinter. Gjorde ont i hjärtat när jag cyklade hem från lagfesten och tänkte på kommande säsong. Men det är tur att det är nära till hallen. Tar ju faktiskt bara ca 15 min att gå så jag kan ju träffa tjejerna när som helst egentligen. Och fram tills min lilla plutt tittar ut så kan jag ju faktiskt vara med och träna. Det hade varit roligt att följa med ut och dansa lite ikväll men jag saknade älsklingen alldeles för mycket så jag cyklade hem till honom ist (och dessutom hade jag inte alls tänkt på det, så mina kläder svek). Gissa vad jag möttes av när jag kom hem då? Inget mindre än en totaldäckad och oväckbar kille i soffan. Så nu ligger jag själv i sängen och ska sova. Trist. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback