Vecka 23!

Idag går vi in i vecka 23, wow! Det betyder att bebisen är minst 20 cm lång mellan huvud och stjärt och väger ca 500 gram. 20 cm känns jättemycket och det är ju inte så konstigt att jag känner bebisen i magen hela tiden. MEN det känns fortfarande overkligt att det ligger en liten prutt där inne. Idag är det 125 dagar kvar till BF men om jag är som mamma så kommer bebisen födas för tidigt. Både jag och mina två systrar är födda för tidigt. Vi läääängtar otroligt mycket efter honom/henne <3
 
Igår var vi hos kusinerna och firade tre födelsedagar; Sofies, Pias och Lasses. Det blev, som alltid, jättegod mat! Igår fick vi till förrätt massa smått och gått, bl.a. rostad parmaskinka tillsammans med fetaost och melon. Till förrätt blev det club sandwich efter Tobias önskemål. Det var superdupergott! Till efterrätt bjöd dom på jordgubbar, glass och nutellagrädde. Det var första gången jag smakade nutellagrädde och Gud va gott det var! Igår var tyvärr inte farmor med eftersom hon var på gräsö och spelade bridge. Men när klockan var 21.30 dök hon upp! Jätteroligt :D
 
Nu ska jag göra mig iordning för Eckerölinjen. Mamma kommer förbi och hämtar mig om drygt en timme så nu måste jag hoppa in i duschen! 
 
Postat av: Madde

Va roligt att följa någon som är ungefär i samma vecka :)

Svar: Jasså, va roligt! Bloggar du också?
Emelie Sofie Ericsson

2013-07-04 @ 17:22:27
URL: http://maadison.blogg.se
Postat av: Madde

Ja, jag bloggar på maadison.blogg.se :)

2013-07-05 @ 13:49:06
URL: http://maadison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback