Snart dags för jobbhelg.

Jag sitter och laddar upp inför min sista hela jobbhelg innan semestern. Nästa helg jobbar jag söndagkväll men det räknas inte riktigt. Nu har jag bara 12 jobbpass kvar innan semestern :)
 
Igår åkte familjen eckerölinjen fram och tillbaka. Jag handlade en platta öl till Tobias, en mascara till mig själv och lite choklad. Det blir billigt när man är gravid! Tobias jobbade så han kunde inte följa med. Och Gud va jag tycker att det är tråkigt att göra saker och ting utan honom. Jag vill att alla minnen vi har ska vara gemensamma. Det kanske låter krävande men det är viktigt för mig. Folk pratar hit och dit om egentid. Usch, det är ingenting för mig! Jag hatar att vara ensam. Jag vill alltid vara nära Tobias, nära tryggheten. 
 
Nu ska jag cykla iväg till gymmet för fjärde gången den här veckan! Trevlig helg alla glada :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback