Ryggsmärta

Imorse när jag vaknade och satte mig upp fick jag en sån fruktansvärd smärta i ryggen. Har aldrig någonsin känt nåt liknande förut. Och gud va illamående jag blev samtidigt. Jag trodde nästan att jag skulle föda! Troligtvis var det bebisen som var bakåtpressad pga att urinblåsan var sprängfull!! För när jag kissade så kändes det bättre :)

Idag har det varit en underbar sommardag. 27 grader varmt och strålande sol hela dagen :) Tyvärr var det bara 13 grader i vattnet. Mamma var den enda av oss som badade idag :) imorgon ska det bli lika fint väder så då får jag passa mig ordentligt för solen. Har smörjt in mig med spf 15 idag men det hjälpte inte :( Gud va känslig jag är för solen alltså! Har även fått pigmentfläckar på höger lår, konstigt men tydligen inte helt ovanligt under graviditeten. Nu ska vi äta lite middag :) Trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback