Repeat

När får jag möta dig? Var kommer du ifrån? Kärlek som bor i mig, du blir ett livslångt lån. När får jag röra dig och när får jag ta din hand? Var dag blir av förväntan, ett timglas fyllt av sand. Evighet, du min lilla evighet. Älskar dig oändlighet. Drömmer om att ha dig här, att hålla dig nära, veta vem du är. Livets största hemlighet och jag har väntat som du vet, väntat i en evighet att få se dina ögon. Jag känner lugn och ro i dina hjärtelag, snart ska min lycka bo i dina andetag. Så liten på vår jord men ändå vet jag att du är det största som har hänt mig och jag vill ha dig här.

Så himla vackert! Kan inte sluta lyssna på texten och bara längta ihjäl mig <3

Postat av: eva

Kul att följa din blogg, vilken fin dikt. Efter som jag nästan aldrig träffar er så får jag lite inblick i erat liv. Det kommer jag att fortätta med

Svar: Kul att du läser bloggen kära svärmor. Mindre roligt att vi inte ses så ofta :(
Emelie Sofie Ericsson

2013-07-07 @ 23:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback