Magen vecka 26

Jag tänker att bloggen får vara som en tillbakablick på graviditeten sen i framtiden. Därför är det kul att ha bilder från varje graviditetsvecka :) Kul att se skillnad också! Igår träffade vi Tobias kusin Jessica som ska ha barn en månad innan oss. Och herregud vilken mage hon hade fått! Jag kände mig väldigt liten jämfört med henne. Som det känns nu kommer jag nog aldrig bli så stor men det kan ju smälla till när som helst :D

Postat av: Anonym

Det ligger en minibebis där inne och väntarpå att få komma ut och få så mycket kärlek <3

2013-07-27 @ 18:25:52
Postat av: Sofia

Det ligger en minibebis där inne och väntarpå att få komma ut och få så mycket kärlek <3

2013-07-27 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback