Härliga dagar

Två dagar av endast sol, bad och mat. Hur lugnt och skönt som helst. Idag vill jag säga att det var FÖR varmt ute för min känsliga kropp. Det fläktade väldigt skönt vid havet men uppe vid tältet var det äckligt varmt och då ska vi inte prata om hur galet varmt det var i bilen! Jag trodde nästan att jag skulle svimma av värmeslag när jag satte mig i bilen. Det var 30 grader idag och faktiskt 18 grader i vattnet så idag har jag badat två gånger. Det trodde jag aldrig! Det blev inte så länge i solen idag eftersom vi var så brända från igår.
 
Bebisen tar alla mina krafter just nu, jag blir helt utslagen trots att jag bara tar det lugnt. Jag kommer vara blek hela sommaren, men det är ju så värt det! Allt för att bebisen ska må bra därinne :) Nu ska vi äta köttfärsbiffar på spett ala Tobias, sååååå hungrig!
 
Trevlig kväll!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback