Det blev en Bugaboo cameleon :)

Nu har vi äntligen köpt barnvagn och det blev en bugaboo cameleon. Off white med mörkgrå bas. Vi hade tur att hitta den på blocket för halva priset och dessutom var den i väldigt fint skick :) Det känns jättebra men nu längtar vi ännu mera efter lillen!!!!! Vi har även tur att ha en väldigt snäll pappa/svärfar som ska sponsra vagnen, tack pappa <3 
 
 
Häromdagen fick jag hem en check för att hämta ut en gratis body från newbie (lycklig). Vi svängde förbi Kappahl och stod länge och valde vilken vi skulle ta. Som jag sagt förr, jag älskar newbie! Det är svårt att köpa könsneutrala kläder men vi valde en beigerandig tillslut. Vi köpte en jättemysig bebisfilt också :)
 
 
Idag har det ju varit riktigt sommarväder så vi har varit hos kusinerna hela dagen och solat och badat, härligt härligt! Nu ska vi äta lite middag och kika lite på tv. Jag funderar på att kika på en film medans Tobias kollar på fotbollen. Camilla tipsade mig om att titta på Ego. Får se om det blir den :) 
 
 
Trevlig helg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback