Biokväll

Det blev en spontan biokväll med systrarna, kusinen och självklart älskling. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men den var iaf värdelös. Johnny Depp var med. Jag avskyr den typen av film helt och hållet. Allting var såååå overkligt och dåligt. I ca 2,5 timme var jag totalt uttråkad och ointresserade. Jag somnade till och med några gånger. Usch. Jag har aldrig riktigt gillat att gå på bio och jag är ingen filmmänniska överhuvudtaget. Jag har väldigt svårt att koncentrera mig tror jag. Framförallt så är jag väldigt rastlös. Så kanske att det var därför den här filmen blev alldeles för mycket. Det enda jag kunde tänka på under filmen var min lilla älskling i magen. Det var så fruktansvärt högt ljud på filmen och jag tyckte så synd om lillprutten. Nog om filmen, hehe. Innan bion var vi på ikea och hittade sängen som vi ska köpa nu i slutet av månaden. Älskar den! Imorgon ska vi iväg och titta på en barnvagn som jag har hittat på blocket som vi är väldigt sugna på :) 
 
Imorgon är jag ledig så vi håller tummarna för sol så jag kan få bada magen lite :) Godnatt! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback