Bad day

Idag har varit sämsta dagen på väldigt länge. Dagen började med ett pass på gymmet och som vanligt kunde jag inte hålla mig från vågen, 59 kg idag! Efter gymmet cyklade jag hem för att duscha och hämta Tobias. Vi tog en promenad till jobbet för att få lapparna om graviditetspenning ifyllda av min chef. Vi käkade lite lunch och sen gick vi hem igen och möttes av Sofia :D Tyvärr fick Sofia stå ut med en grinig variant av Emelie. Förlåt Sofia :( För usch för försäkringskassans alla blanketter som ska fyllas i hit och dit! Jag satt med en blankett från halv två till halv åtta ikväll!!! Gud va jag var på dåligt humör hela dagen pga alla blanketter som ska fyllas i för att få graviditetspenning. Och det känns ju extra jobbigt när jag inte ens är säker på att få någon ersättning. Skulle inte förvåna mig om det går några veckor nu osså hör dom av sig och ska ha fler uppgifter och så tar det några veckor till och så får jag kanske inga pengar ändå. Jag håller tummarna iaf :) När jag väl var klar kom vi på att vi skulle till Ö&B och kolla på några kuddar som mamma tipsade om. Vi var helt säkra på att dom stängde 20 men när vi kom dit var det stängt! Det var bara att gå hem igen :) Sen har vi röjt ner alla kläder i sopsäckar och packat lite mer grejer inför flytten. Så nu är vi snart redo att flytta :) På torsdagkväll går flyttlasset! Lääääääängtar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback