5 dagar kvar

Om 5 dagar går jag på semester. Min allra första betalda 4-veckors semester. Det känns underbart. På torsdag efter jobbet sätter vi oss direkt i bilen och åker neråt i Sverige på obestämd tid. Ystad är målet. Vi ska vara hemma senast den 26:e för då har vi tid hos barnmorskan. Jag vill nog vara hemma den 24:e åtminstone så vi hinner packa litegrann innan helgen kommer för då ska vi vara borta lördag till måndag. Lördag-söndag ska vi till svärfars stuga och söndag-måndag till hannas stuga, mys :) Sen är det nästan dags att flytta. Eventuellt ska vi hinna ut till Öregrund vecka 30 också och titta på tennis :) Beroende på hur mycket vi hinner med lägenheten vecka 31 så kommer vi eventuellt åka till Länsö några dagar. För en gångs skull känns det skönt att inte ha så mycket planerat. Skulle det ha varit "en vanlig sommar" så hade jag nog planerat hela semestern redan. 
 
Nu hade jag tänkt cykla till gymmet innan jobbet men såg att kraftkällan boländernas sommartider var 15-19 idag. Bläääää! Det betyder att jag endast har varit på gymmet två gånger denna vecka. Eftersom semestern börjar på torsdag så får jag passa på att hinna träna måndag, tisdag och onsdag denna vecka. Nu ska jag ut och promenera i regnet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback