Storlek 56

Idag har Milian på sig mina favvobyxor - i storlek 56! Han har ett par likadana blåa men i storlek 50 och dom är i minsta laget nu. Alla andra byxor passar fortfarande i storlek 50 men inte dom här. Jag funderar på att köpa ett par i storlek 62 också :) Det blir kul att se om han har passerat 4 kilo på onsdag! 
Idag har vi varit på efterträff på MVC och träffat alla andra bebisar. Vi alla fick berätta om våra förlossningar och när det var min tur började Milian såklart att gråta. Men han lugnade sig ganska snart så det gick ganska bra ändå. Det var jättekul att träffa alla igen och få höra alla berätta. Jag älskar förlossningsberättelser - det kan vara bland det bästa jag vet, så spännande! Trevlig kväll :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback