Söndag

Sitter alldeles själv i soffan ;)

Idag har jag och Milian varit ute och gått  i två timmar. Vi tog en sväng till Gränby centrum och fixade min klocka. Herregud va mycket folk det var! Milian sov hela vägen :D Pappa Tobias har spelat träningsmatch så vi har varit ensamma hela dagen. Hittills har det varit en bra dag idag med en hyfsat nöjd kille. Han har pruttat mer än vanligt så kanske att han har lättare att göra sig av med gaserna nu än tidigare. Inatt var han vaken mer än vanligt så vi hoppas på en bättre natt inatt. Godnatt gott folk :)


Postat av: kusin anna

Fin han är eran prins...
Såg att du funderade kring om han blir mätt eller inte....eller fööör mätt av din mjölk...
Tänkte bara dela med mig, att det var precis lika för mig när cicci var bebbe....till slut fick hon ersättning och var glad o nöjd o sov hela nätter igenom :)
Känn INTE att du måste amma...man måste inte...funkar det så e det ju bra, annars finns alternativ...men känn inte pressen, stressad mamma = stressad lillprins ;)
Kramar till er, kram kuse anna.

Svar: Tack för dina ord kusin :) Det är mest på kvällarna han gnäller och nu har vi börjat ge honom ersättning innan vi ska sova och det funkar ibland. Ibland känns tutten bättre och ibland flaska. Ikväll ville han inte ha flaskan tex. Det är ju precis som du skriver. Jag vill så gärna amma och därför känner jag mig pressad och lite stressad. Men jag kommer nog fortsätta ge ersättning på kvällen. Jag gör vad som helst för att han ska må bra! Hur länge ammade du innan du förstod att hon inte blev mätt? Kramar
Emelie Sofie Ericsson

2013-12-30 @ 21:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback